FŐOLDAL SIKEREK KÖNYV KIS-AKADÉMIA AKADÉMIA EXTRÁK
06/20/944-11-22
27 év!
Több mint 
1.000 előadás!
Több mint 
10.000 
résztvevő!
Több mint
300 végzős 
a FALCON 
BRANDING 
PROGRAMON!
Program Naptár
A weblapunkon nem folytatunk semmiféle adatgyűjtést. Nem működtetünk hírlevél küldő rendszert, és nem építünk adatbázist.

Márkaépítőink sikerei: Bocsi Viki, az Egészséges Fogyás Szakértője. Több százan köszönhetik neki, hogy egészségesen tudták elérni, hogy karcsú, jó alakjuk legyen, s mindezt úgy, hogy a táplálkozásukkal az egészségüket támogatták.


Kattints ide a lejátszáshoz

2018.03.27.


Bocsi Viki honlapját ide kattintva találod





Márkaépítőink sikerei: Fábos László, íjász bajnok a saját személyes márkáját, s emellett motor és kerékpár alkatrész üzletének Márkáját építi.

Rendszeres szereplője a médiának, ahol az újságírók folyamatosan közvetítenek sikereiről: Egy részlet a sajtóból.







Márkaépítőink sikerei: Károly Attila, Kitech márkával fémjelzett ernyői többször is feltűnnek a Petőfi live TV műsorában, miközben a Kitech ernyők világszerte egyre népszerűbb az extreme sportolók körében.

A Márka tulajdonosáról szóló szakmai cikket itt olvashatod: https://roadster.hu/karoly-attila/



Kattints ide a lejátszáshoz

2018.01.14.


A Kitech honlapját ide kattintva találod





Márkaépítőink sikerei: Plank János és Plank Ildikó diplomás partnereink Márkájukkal, az Old Blue-val rendszeres szereplői a hazai médiának. Ez alkalommal a Duna TV stábja kereste fel az elképesztő módon fejlődő és terjeszkedő vállalkozást.


Kattints ide a lejátszáshoz

2018.01.14.


Az Old Blue honlapját ide kattintva találod





Márkaépítőink sikerei: Molnár Julianna és Papp Ákos, a Holland Pázsit tulajdonosai, diplomás partnereink szintén nemrég érkeztek haza velünk Las Vegasból. Fantasztikus amilyen példamutatóan építik a Márkájukat, amire már a TV2 is felfigyelt!


Kattints ide a lejátsszáshoz

2016.12.17.


Az Holland Pázsit honlapját ide kattintva találod





Márkaépítőink sikerei:  Pődör Csaba, FALCON AKADÉMIA I. és II. végzett Diplomás Márkaépítőnk, a VARIQ Márka tulajdonosa a mai napon a Parlamentben átvette a Magyar Termék Nagydíjat.

2017.09.15.


A VARIQ honlapját ide kattintva találod






Márkaépítőink sikerei: Rácz Éva, a HerbaDoctor Márka tulajdonosa, diplomás Partnerünk a Parlamentben két terméke után is megkapta a Magyar Termék Nagydíjat!


2016.09.07.


A HerbaDoctor honlapját ide kattintva találod





Márkaépítőink sikerei: Pődör Csaba, az UNIFERRO Márka tulajdonosát, diplomás Partnerünket a Piac és Profit újság kereste meg, és készített vele interjút, melyben arról kérdezték, hogyan építette fel a céget és a Márkát egy Szövetkezetből, sikeres Exportvállalattá.  







Márkaépítőink sikerei: Surman Edina ZED, a ZEDSTORE Márka tulajdonosa. Edina életét a FALCON AKADÉMIA teljesen megváltoztatta, amiről készített egy részletes időrendi összefoglalót.



EGY ÉV A MÁRKAÉPÍTÉS JEGYÉBEN!

Surman Edina ZED, a ZEDSTORE tulajdonosának

beszámolója az első évről a FALCON BRANDING AKADÉMIÁN


2014. június – július

2014. júniusában ismerkedtem meg Lázár CSabával! A hajóján történt beszélgetés után, mondhatni annyira akut volt a helyzet, hogy már júliusban elkezdtünk együtt dolgozni! Ekkor még úgy ismertek, mint „Edina raktár”, „Edina a raktáros”, „Raktáros Edina”, kimondhatatlan cégnévvel: Storage Solutions Kft. Működtem, növekedtem és Ügyfeleink 100 % elégedettek voltak a szolgáltatással! De egyedül voltam és már érezhető volt, hogy változtatásra van szükség, mert én magam leszek a szűk keresztmetszete a további növekedésnek, fejlődésnek!

Útnak indultam… Forgalmi egység 6 volt!


2014. augusztus

2014. augusztusában kezdtem el a Falcon Akadémia 1-t, az első modul: Márkaépítés és Közönség kapcsolatok! Megszületett a márkanév: ZED STORE néven, továbbá elkészült a cég logója! Nagyon elégedett voltam vele, mai napig imádom!

Forgalmi egység növekedéssel 8 egységre változott!


2014. szeptember

A szeptember havi modul: Márkaépítés, a Reklám, a Média kapcsolata modul! Édes Élet forgatás, tv megjelenés – ami azért valljuk be őszintén, minden ember fejében megfordul egyszer: milyen jó lenne egyszer a tv-ben szerepelni! Alig 2 héttel az Édes élet megjelenése után egy rendkívüli tv-s reklám lehetőség. Közben elkezdtünk gőzerővel dolgozni azon, hogy egységes legyen minden megjelenésünk az új márkanévvel, és logóval.

A forgalmi egység 9-re növekedett!


2014. október

Márkaépítés és Ügyfélgondozás modul: Rendszerbe állítottuk azt, hogy beköltözés alkalmával Ügyfél adatlapon megkérdezzük az Ügyfelet, hogy miért esett választása a ZEDSTORE raktárba – eltelt egy év, de ma is sok hasznos információra teszünk szert. Kiköltözés alkalmával pedig referenciát kérünk tőle, köszönő ajándékot kap azért, hogy az Ügyfelünk volt. Motiváljuk továbbá arra, hogy a jövőben Ő vagy hozzátartozója, barátja az Ügyfelünk legyen. Megnyitottam az új ZEDSTORE raktárt a X. Porcelán utcában. Leforgattuk a reklámfilmet és október harmadik hetében folyamatos volt a tv megjelenés.

A ZEDSTORE forgalmi egység 17-re növekedett!!!


2014. november

Márkaépítés és értékesítés modul: Teljesen egységessé tettük a honlapunkat, domain neveink nagyon jó helyezéssel szerepelnek a Google-on, és lefoglaltuk, használatba helyeztük a zedstore.hu, zedstore.com domain neveket. Honlapunkat egyszerűsítettük, átláthatóbbá tettük, rengeteg hasznos információval töltöttük fel elősegítve, előkészítve ezzel az értékesítést. Továbbá egységesítettük az Ügyfélkezelést az érdeklődő e-mail beérkezésétől kezdve, a beköltöztetés és ügyfél admin rendszerbe állításáig.

A forgalmi egység az előző hónaphoz képest csökkent 14 egységre!


2014. december

Márkaépítés az Interneten modul: Elkészült a ZEDSTORE Facebook oldala, ahol rendszeresítettük a megjelenéseket, és ugyan borzasztó nehezen vettem rá magam, hogy olyan posztok kerüljenek fel, mely fényképeken személy szerint én szerepelek, rá kellett jönnöm, hogy azok a képek sokkal nézettebbek, és a visszajelzések is azt mutatták, hogy közvetlenebb így a Facebook profilunk, mint ha idegen, vagy internetről letöltött képeket használnék. Ebben a hónapban felvettem kolléganőmet, adminisztratív és számlázási feladatok ellátására.

A forgalmi egység növekedett 16 egységre!


2015. január

A Piac és Marketing törvényei a Márkaépítésben modul: Sokszor éreztem azt, hogy pont a nekem való, az én cégemre leginkább jellemző és szükséges modul következik. De ez a modul mindent vitt! December hónapban nagyon sok kiköltözésünk volt, ez meg is látszik a január havi forgalmi egységen, ugyanis csökkent 14-re; azonban megvizsgálva, és felismerve az én cégem, tevékenységem piaci törvényei, törvényszerűségeit és alkalmazva marketing törvényeket februárba elképesztő teljesítményünk volt.


2015. február

Márkaépítés és a Propaganda modul: Ebben a hónapban változtattunk a honlapunkon bizonyos megfogalmazásokon és úgy kommunikáltunk a potenciális ügyfeleink felé, hogy a bennük felmerülő kérdésekre azonnali választ, és a problémájukra megoldásokat kapjanak. Így nem azzal voltunk elfoglalva, hogy „támadjuk” a versenytársakat, vagy miért ne őket válasszák, hanem arra összpontosítottunk, hogy úgy fogalmaztuk meg a mondandónkat, hogy nálunk megkapja a számára megfelelő megoldást.

20 egységre növekedett a forgalmi egységünk!


2015. március

Márkaépítés és Csapatépítés modul: A mi csapatunk 2 főből áll, és nem nagyon tudtam, hogy mit fogok kezdeni az ezen a modulon tanultakkal, aztán rá kellett jönnöm, hogy a csapatépítés nem azon múlik, hogy egy cég hány főből áll?! Én egész évre kidolgoztam a cégem 2015. céljait, lebontva azt hónapokra, de nem osztottam meg ezt a kolléganőmmel! Mióta megtanultam, hogy mennyire vontos egy csoportban – függetlenül attól, hogy az hány fő – a közös célok, és hogy azt ismertté tegyük, fantasztikus együtt dolgozni a kolléganőmmel. Ő is hajt, figyeljük, hogy az adott havi célhoz képest hol tartunk, dolgozunk azon hónapról, hónapra, hogy azt elérjük! Ugyan ebben a hónapban az előző hónaphoz képest visszaesett a forgalmi egység, a hosszabb távú trendhez viszonyítva azonban, stabil növekedés 17-re!


2015. április

Márkaépítés és Tervkészítés modul: A céljaink és a havi teendőink nálunk ki voltak dolgozva, de ezen még fejlesztenem kell, hogy a Márkaépítéssel kapcsolatos teendőket is tervezettebben és rendszeresebben végezzem, itt például a FB-on való megjelenésre gondolok! A forgalmi egység a tervszerű munka eredményeképpen tovább növekedett 19-re!


2015. május

Márkaépítés és Termékfejlesztés modul: Ebben a hónapban figyelmet fordítottunk arra, hogy apró figyelmességekkel növeltük a szolgáltatásunk színvonalát, ami attól, hogy örömet okoztunk az ügyfeleinknek számunkra is örömet jelentett. A forgalmi egység 19,5-re növekedett!

2015. június

Márkaépítés és Stratégiakészítés modul: Ez a modul sokat segített nekem abban, hogy merjek más lenne, változtatni dolgokon, és nyitott lenni az újdonságokra. Ennek eredménye, hogy szeptembertől gyerekbarát raktár leszünk, azaz minden raktárunkban lesz játszósarok, ami újabb megoldást nyújt majd az Ügyfeleinknek, hiszen költözéskor ez is egy megoldandó feladat, hogy hová tegyék a gyerekeiket!

A forgalmi egység 18-ra csökkent, de a hosszú távú fejlődés akkor is stabil növekedés!


2015. július

Márkaépítés és a Márka fejlődése modul: Mint említettem, számomra mindig éppen a legmegfelelőbb modul érkezett a sorban… Így most is! A Falcon Akadémia 1 utolsó modulja számomra ez volt, így feltette az i-re a pontot hiszen a Márka fejlődése az én esetemben úgy érzem igazán jól megfigyelhető.

Az előző hónaphoz képest növekedtünk, a forgalmi egység átlagolva 18 maradt!


ÖSSZEGEZVE:

Amikor egy évvel ezelőtt azt mondtad, hogy a Márkaépítés dolgos, és nem egyszerű feladat – akkor én azt mondtam, hogy a munkától nem félek, nyitott vagyok és imádok tanulni; ez nekem való!

Őszinte leszek! Tényleg dolgos volt, voltak nehéz pillanatok, de mindig láttam az eredményét és az elmúlt egy évben, elmondhatom, hogy a ZEDSTORE márkanevet megismerték Budapesten! Mind a raktározás, mind a költöztetés területén jó hírnevünk van, Ügyfeleink maximálisan elégedettek velünk!

Szándékosan forgalmi egységeket és nem útvesztő számokat használtam, hogy jól tükrözze a fejlődést!

6-ról 18-ra emelkedett, azaz egy év alatt hónapról hónapra, tudatosan felépített úton haladva háromszoroztuk a ZEDSTORE fogalmát!

Mindemellett van egy stabilan működő kolléganőm, akivel nagyon szeretünk együtt dolgozni és ebben az évben már 4 napot szabadságon is töltöttem, úgy hogy közben a szolgáltatásunk zavartalanul működött!

Most viszont hamarosan betelik az alig egy évvel ezelőtt nyitott raktár, úgyhogy méltán merül fel a kérdés?! Hogyan tovább?!


KÖSZÖNÖM: SURMAN EDINA ZED



Lázár Csaba honlapjainak a tárhelyet a wwh.hu biztosítja

Copyright Lázár Csaba 2017. Minden jog fenntartva!























Lázár Csaba honlapjainak a tárhelyet a wwh.hu biztosítja

Copyright Lázár Csaba 2017. Minden jog fenntartva!




Sikerek
A FALCON BRANDING PROGRAM értékét a program lépéseit végző vállalkozók sikerein keresztül érdemes lemérni. Ez az oldal ezeket a sikereket mutatja be.