FŐOLDAL MÁRKAÉPÍTÉS ANYAGI FÜGGETLENSÉG
06/20/944-11-22
28 éve tréner 
és tanácsadó!

Több mint 
1.000 megtartott
előadás!

Több mint 
10.000 
résztvevő!
Program Naptár

Lázár Csaba Márkaépítés Specialista - Üzleti Tanácsadó és Tréner privát WEB-lapja

Ez a honlap…


Ahogy az első oldal elején olvashattad, ez a honlap az én (Lázár Csaba) privát weblapom. A célja kizárólag, hogy én mint magánember tájékoztatást adjak a munkámról. Az oldal nem használ “sütiket”. Nincs hírlevélre feliratkozási lehetőség, nincs hírlevelem. Ha szeretnél kapcsolatba lépni velem, mint magánszeméllyel, akkor azt a fenti privát facebook oldalamon, a privát youtube csatornámon, a privát e-mail címemen vagy privát telefonszámomon keresztül tudod megtenni. Ha bármilyen munkám érdekel, akkor személyesen magánszemélyként tudlak a megfelelő vállalkozásomhoz irányítani. Ha vállalkozásaim szolgáltatásait igénybe szeretnéd venni, akkor tájékoztatni foglak az adatvédelmi szabályokról, mert nekem fontos, hogy személyes adataid biztonságban legyenek!


Ezt az elvet nem csak hogy betartom, hanem a tanácsadásaimon keresztül segítek partnereimnek betartani, hiszen lehetetlen egy sikeres Márkát felépíteni, ha valaki nem tartja be az Általános Adatvédelmi Rendeletet.


Egy kis segítség a GDPR megértéséhez:















Mi az Általános adatvédelmi rendelet?


A 2018. május 25-től érvényes Általános adatvédelmi rendelet (General Data Protection Regulation, GDPR) egységes adatvédelmi szabályozást teremt az Európai Unióban. A rendelet az EU-s székhelyű vállalatok mellett azokra a vállalatokra is érvényes, akik az EU-ban élőkkel kapcsolatos személyes adatokat dolgoznak fel.


Bár az alapelvei többnyire a jelenlegi EU-s adatvédelmi szabályokon alapulnak, a GDPR szélesebb körű, pontosabban meghatározott szabályokat rögzít, amelyeknek komoly bírságokkal igyekszik érvényt szerezni. Magasabb szintű beleegyezést ír elő például bizonyos típusú adatok felhasználásához, és szélesebb körű jogokat biztosít az egyéneknek adataik elérése és átvitele kapcsán. Mindemellett jelentős végrehajtási hatáskört határoz meg, és lehetővé teszi a vállalat felügyeleti hatósága számára, hogy bizonyos jogsértésekért a vállalat globális éves bevételének akár 4%-ával megegyező büntetést szabjon ki.


Az előkészületi folyamat keretében a kötelezettséget vállalunk a következők iránt:


Átláthatóság


Adatkezelési szabályzatunk továbbra is központi forrásként rögzíti, hogyan dolgozzuk fel az emberek személyes adatait, ugyanakkor az új és meglévő felhasználók hozzájárulását kérő felületeken, a termékeinkben küldött értesítésekkel, illetve fogyasztói tájékoztató kampányokban is fontos információkkal szolgálunk majd.


Szabályozási lehetőség


Továbbra is lehetővé tesszük az emberek számára, hogy kézben tartsák, miként történik adataik felhasználása.



Elszámoltathatóság


Az eljárásaink kapcsán elszámoltathatók vagyunk, az adatvédelmi elveinkről szóló részben pedig elmagyarázzuk, mit gondolunk az adatvédelemről. Rendszeresen egyeztetünk szabályozókkal, jogalkotókkal, adatvédelmi szakértőkkel, hogy szükség esetén kiigazításokat tegyünk.



Fő jogalapok


A GDPR értelmében a személyes adatok feldolgozása törvényesen különböző jogalapok alapján történhet. Az alábbiakban felvázoltuk a GDPR által rögzített leginkább releváns jogalapokat.


Alapvető követelmények és ezek következményei a termékre nézve.



Szerződéses kötelesség


- Az adatfeldolgozásnak szükségesnek kell lennie az adott Szolgáltatáshoz, és rögzítve kell lennie az egyénnel kötött szerződésben.


Hozzájárulás


- Önkéntes, konkrét, megfelelő tájékoztatáson alapuló és egyértelműen kinyilvánított hozzájárulás szükséges, félreérthetetlenül kifejező cselekedet útján kifejezve.


- Az embereknek joguk van visszavonni a hozzájárulást, amire fel kell hívni a figyelmüket.


- A hozzájárulásnak az adott Tagállamban érvényes beleegyezési korhatár feletti személytől, illetve ellenkező esetben a szülőtől/gondviselőtől kell származnia, vagy a szülő/gondviselő engedélyével kell történnie.


- Bizonyos típusú feldolgozáshoz kifejezett hozzájárulás szükséges (pl. speciális kategóriákba sorolható személyes adatok feldolgozásához).


Jogos érdek


- Egy vállalkozásnak vagy külső félnek olyan jogos érdekekre van szüksége, amelyeket nem bírálnak felül az egyének jogai vagy érdekei.


- Ha az egyén ellenvetéssel él, az adatfeldolgozást szüneteltetni kell.



Mit tegyél?


Ha szeretnél úgy Márkát építeni, és olyan Értékesítési rendszert kialakítani, hogy közben nagy hangsúlyt fektetsz PARTNEREID ADATAINAK BIZTONSÁGÁRA, betartva ezzel a GDPR rendelkezéseit, akkor keress a fenti elérhetőségek bármelyikén mint magánszemélyt, és segítek, hogy kapcsolatba léphess vállalkoznásaimmal.


Természetesen tájékoztatni foglak az adatvédelmi szabályokról, mert ahogy már mondtam, nekem fontos, hogy személyes adataid biztonságban legyenek!


Barátsággal:

                                       Lázár Csaba

                   Márkaépítés és Értékesítési Specialista












Lázár Csaba honlapjainak a tárhelyet a wwh.hu biztosítja

Copyright Lázár Csaba 2017. Minden jog fenntartva!










Építs Márkát,
Építs Bizalmat a

GDPR betartásával